Olivia Universet er medarbejdernes personlige webunivers, der er udviklet med det formål at servicere jer som medarbejdere og gøre jeres hverdag lettere.
Sådan får du adgang
Du får automatisk adgang til Olivia Universet, når du har oprettet en profil i vores database.
Du logger på Olivia Universet her. Dit brugernavn er din e-mailadresse. Kan du ikke huske din adgangskode, så tryk ”Glemt login”. Modtager du ikke en ny adgangskode, skal du tjekke, om koden ligger i dit spamfilter. Har du stadig problemer med at få adgang, skal du kontakte support@oliviadanmark.dk.
Hvad kan Olivia Universet?
I Olivia Universet kan du løbende følge med i din vagtplan og få et overblik over dine timer via en samlet timeoversigt, som er registreret på alle vores medarbejdere i en given periode. Derudover har du gennem Olivia Universet adgang til følgende informationer:
- Dine personlige data, som du har mulighed for at redigere, hvis du f.eks. flytter, skifter telefonnummer, e-mail og lignende.
- En oversigt over dine specifikke løn- og ansættelsesforhold hos den borger, du er ansat hos (f.eks. ansættelseskontrakt, lønsatser).
- Kontaktdata på borgeren, din faste teamleder/-koordinator samt dine kollegaer i teamet.
- Din arbejdskalender, hvor du nemt og hurtigt kan få et overblik over dine vagter og personalemøder.
- Dit arkiv med relevante informationer om f.eks. barsel og pension.
- Vikarportalen, hvor du kan søge vikarvagter.
Rediger din profil
I Olivia Universet har du mulighed for at redigere din personlige profil, hvis du f.eks. ændrer e-mailadresse eller oparbejder nye kvalifikationer indenfor dit arbejdsområde. Opnår du respiratoriske kompetencer, som vi ikke har registreret, skal du kontakte din teamleder, da du ikke selv kan tilføje f.eks. respiratoriske kompetencer.
Ved at du løbende opdaterer dine oplysninger i vores database, gør du det nemmere for os at kontakte dig, hvis vi f.eks. har et ledigt job, der matcher dine kvalifikationer.