Tirsdag, 1 oktober, 2019 - 09:15

”The Olivia Way” – internt ledelsesforløb

I onsdags var vores teamledere og teamkoordinatore samlet for første gang til vores nyetablerede interne kursusforløb ”The Olivia Way”.

Over 7 moduler skal de bl.a. lære mere om forretningsforståelse, ledelse og kultur, people & skills, kommunikation og meget mere. Formålet er, at de skal blive endnu bedre til at lede deres medarbejderteams ude i ordningerne.

Der vil f.eks. være fokus på:

  • Fjernledelse
  • Relationer
  • Anerkendelse
  • Vores værdier; viden, empati og tillid
  • Konstruktiv feedback
  • Individuel og situationsbaseret ledelse

Kurset er fordelt over 7 moduler, der løber frem mod udgangen af 2020. 

Flere nyheder

21-03-2020

Opdatering til borgere og medarbejdere vedr. coronavirus

Kære borgere og personale, vi har tidligere sendt meddelelsen ud om, at bl. a. vores medarbejdere ude hos borgerne ved opkald til deres egen læge eller 1813 kan få en hurtig corana-test. Dette skyldes en opdatering af retningslinjerne for håndtering af covid-19 fra Sundhedsstyrelsen, som blev udsendt 18. marts 2020. Heri står der bl. a.:

Sådan skal du forholde dig til coronavirus
10-03-2020

Sådan skal du forholde dig til coronavirus

Vi modtager i øjeblikket mange henvendelser omkring, hvordan man som borger, pårørende og medarbejder skal forholde sig til coronavirus. Olivia Danmark følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer for sundhedsprofessionelle som vi videreformidler nedenfor: